Belgijos GP lenktynių rytas
Spa trasoje prasidėjo „Formulės-1“ komandų ir Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) atstovų debetais dėl problemas keliančių padangų.
Pranešama, kad kai kurios pirmojo dešimtuko komandos, iš kurių išskiriama „Red Bull“, kreipėsi į organizaciją prašydamos padaryti išimtį ir leisti prieš lenktynių startą pakeisti priekines padangas, kurios po kvalifikacijos turėjo akivaizdžių įtrūkimų.
Ar FIA leido tai padaryti, ar ne, kol kas nėra aišku. Žinoma tik tiek, kad „Pirelli“ lenktynėms pristatys 17 papildomų priekinių minkštesnės rūšies padangų komplektų. Kuriems lenktynininkams ar komandoms šie bus prieinami, kol kas taip pat nežinoma.
Tvirtinama, kad viena neįvardinama komanda, galbūt ta pati „Red Bull“, turi tokių didelių padangų naudojimo problemų, kad gali būti priversta prieš lenktynes pakeisti priekinių ratų išvirtimą. Kadangi tai būtų „Parc ferme“ taisyklių pažeidimas, šios ekipos bolidai turėtų lenktynes pradėti iš techninio aptarnavimo juostos.
Sinoptikų teigimu, Belgijos GP lenktynės greičiausiai vyks visiškai sausoje trasoje, tačiau tvyrant palyginti vėsiai oro temperatūrai. Tiesa, lietaus tikimybė nėra visiškai atmetama – ji vertinama 20 procentų. Specialistų nuomone, sportininkai stos tris kartus – pirmosios trys atkarpos bus įveiktos minkštesnėmis padangomis, paskutinė, kiek įmanoma trumpesnė, kietesnėmis.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).