Silverstone „
Renault“ varikliai RS23 naudojo visiškai naujas tepimo medžiagas, sukurtas Elf kompanijos. Tikslas buvo padidinti variklio galią ir patikimumą.
Komandą „Renault“ ir prancūzų kompaniją Elf sieja ilgalaikiai, artimi santykiai. Bendradarbiavimas prasidėjo, kai „Formulėje-1“ pirmą kartą pasirodė turbo varikliai. Abi kompanijos dalinosi „Renault“ V10 variklių sėkme, o kai 2002-ais metais „Renault“ grįžo į „Formulę-1”, Elf kartu priėmė naują iššūkį.
Silverstone pirmą kartą buvo pristatyti naujos kartos tepalai. „Šis produktas sumažins mūsų variklių trintį ir leis išgauti iš jų didesnę galią. Dėl sumažintos trinties variklis turės 1% daugiau naudingos galios, tuo pačiu sumažės ir detalių susidėvėjimas. Patikimumas nenukentėjo – Didžiosios Britanijos GP metu nesugedo nei vienas variklis”, - aiškina Elf projekto vadybininkas Olivieris Dautrebande.
Naujų tepalų sukūrimas atveria Elf kompanijai naujas galimybes jų tobulinimui. „Tai visiškai naujų bazinių medžiagų pagrindu sukurti tepalai. Šis darbo rezultatas gautas, dirbant kartu su „Viry-Chātillon“ bei skirtas, kuriant naują kito sezono „Renault“ variklį”, - teigia Olivieris Dautrebande.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).