2026-aisiais keisis F-1 taisyklės, o „Red Bull“, kartu su „Ford“, pradės gaminti savo variklius. Iki šiol „Red Bull“ variklius tiekia „Honda“, kuri pradės dirbti su „Aston Martin“. Nors šiuo metu „Red Bull“ tiesiog dominuoja, pasigirsta vis daugiau kalbų, jog po poros metų šis šlovingas etapas gali baigtis, o tai skatina gandus ir apie Maxo Verstappeno pasitraukimą.
Visgi, pats paskutinių trijų metų čempionas ramina situaciją ir teigia, jog kol kas tikrai nėra dėl ko panikuoti.
„Jeigu aš turėčiau spekuliuoti visomis temomis, tuomet turėčiau galvoti ar rytoj būsiu gyvas, tiesa? Taigi, dabar aš dėl šios situacijos per daug nesijaudinu. Žinoma, kad šiuo klausimu dažnai kalbu su Christianu Horneriu. Visi dėl to dirbame iš peties, o iki 2026-ųjų dar yra daug laiko.
Žinome, kad šis iššūkis yra labai rimtas ir negalvojame, kad viską įgyvendinsime labai lengvai. Yra daugybė patyrusių variklių gamintojų, todėl nemanome, kad bus lengva juos įveikti. Tačiau prie projekto dirba daug patyrusių specialistų ir mes džiaugiamės daroma pažanga. O kaip bus, parodys laikas“, - situaciją komentavo M. Verstappenas.