Po septynių etapų Maxas Verstappenas užima antrąją vietą asmeninėje „Formulės-1“ įskaitoje, nusileisdamas Lewisui Hamiltonui 47 taškais. Nežiūrint į tokį rimtą atsilikimą, „Red Bull“ konsultantas Helmutas Marko mano, kad kova dėl pasaulio čempiono titulo dar nebaigta.
Helmutas Marko: „Kova čempionate iki šiol tęsiasi. Mes dar nenuvažiavome nė pusės lenktynių. Prisimenu, kad 2012 metais čempionato viduryje mes 60 taškų atsilikinėjome nuo Fernando Alonso ir „Ferrari“. Gerai, Alonso ir „Ferrari“ nėra tas pats - tai ne Lewisas Hamiltonas ir „Mercedes“, bet kada nors mums vis tiek pasiseks.
Nežiūrit į prognozes, mes neblogai atrodėme Belgijoje. Komanda į Spa atsivežė naują priekinį sparną, kuris buvo gana efektyvus. Mašina dar nėra iki galo optimali, bet mes einame teisingu keliu.
Alexas Albonas įgavo pasitikėjimo savimi ir visose sesijose buvo palyginus arti Maxo. Be to, mašina tapo stabilesnė, dėl to sumažėjo apkrovos padangoms, nes dabar bolidas smarkiai neslidinėja.
Variklio kvalifikacinio režimo uždraudimas buvo mums principinis klausimas. Tai dar vienas geras būdas paspausti varžovus. „Mercedes“ kvalifikacinis režimas būdavo tiek ekstremalus, kad jis sujaukdavo bet kokią konkurenciją.
Kai mes dominuodavome, FIA taip pat daug ką drausdavo. Prisiminkite, kaip pasikeitė sparnų lankstumo parametrai tarp etapų. Apie difuzorių aš apskritai nekalbu. Reguliatoriaus užduotis ir yra ta, kad būtų užtikrintos subalansuotos sąlygos, kurios privestų prie įdomių lenktynių“.
Helmutas Marko taip pat papasakojo, kad „Red Bull“ atsisakė minties sukurti savo DAS sistemos versiją: „DAS tema mums jau yra uždaryta. Iš vienos pusės, tai buvo bolido svorio klausimas, iš kitos - jos negalima montuoti į mašiną, kol konstrukcija nėra ištobulinta iki galo. Gali būti, kad mes suspėtumėm iki paskutinių šio sezono lenktynių, bet turint galvoje tai, kad DAS nuo kitų metų bus uždrausta, tame nėra jokios prasmės“.