“Ferrari” pradėjo naudoti inovatyvią ratų konstrukciją

“Ferrari” pradėjo naudoti inovatyvią ratų konstrukciją
logo 2006 Rugpjūčio 26 d. 13:41, Ferrari
Ferrari“ komanda Turkijos GP savaitgalio metu pradėjo naudoti inovatyvią ratų konstrukciją - užpildytą vidinę rato dalį, kuri turėtų padėti aušinti stabždius.
Komanda neabejoja, kad tokia konstrukcija atitinka taisykles, mat dar šią žiemą Tarptautinė automobilių federacija (FIA) leido vidinėje rato erdvėje montuoti kėbulo detales.
“Ši bolido dalis buvo itin aiškiai aprašyta šią žiemą atliktuose taisyklių pakeitimuose. Mes tai aptarėme su FIA. Jei kas nors bus kitos nuomonės, galbūt FIA, kaip ir masės amortizatorių atveju, persigalvos”, - pareiškė Rossas Brawnas.
“Elgiamės geranoriškai - informavome FIA, ką darome, ir paklausėme jų, ar jie neturi nieko prieš mūsų atrastiems sprendimams. Tai tik nuomonė, o jei kuri komanda jai nepritaria, ji turės pereiti visą protesto procesą. Bent jau šiandien FIA yra patenkinta šia sistema, ir jei niekas tam neprieštaraus, neturėtų kilti problemų ją naudojant”, - pažymėjo „Ferrari“ technikos direktorius.
R.Brawnas taip pat pažymėjo, kad šis sprendimas neturėtų būti traktuojamas kaip judantis bolido aerodinamiką veikiantis įtaisas, nes jo teikiama aerodinaminė nauda yra ne didesnė nei stabdžių aušinimo angų.
“Manau, kad visos stabdžių aušinimo angos suteikia aerodinaminės naudos. Turi surasti tokį aušinimo sprendimą, kuris sukeltų kuo mažesnį oro pasipriešinimą. Tai aerodinamikos komponentų paketo dalis. Nemanau, kad kas nors kuria stabdžių aušinimo angas, neatsižvelgdamas į jų aerodinaminį efektyvumą”, - pažymėjo jis.
Priminsime, kad FIA visai neseniai uždraudė „Renault“ komandos išrastus masės amortizatorius, motyvuodama tuo, kad šie yra judantys bolido aerodinamiką veikiantys įtaisai. Ekipa, tuo tarpu, tvirtino, kad pagrindinė minėtos sistemos paskirtis yra ratų vibracijos mažinimas, o aerodinaminė nauda yra šalutinis ir nežymus efektas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos