Praėjusią savaitę buvo patvirtintas kontraktas su klasikine Belgijos GP trasa Spa dar šešeriems metams – tai komandų, lenktynininkų ir sirgalių labai mėgstama trasa, kuri liks pasaulio čempionato tvarkaraštyje, tačiau bus rotuojama su kitu etapu Europoje.
Dabar paaiškėjo, kad toks sprendimas buvo priimtas ir dėl ekonominių priežasčių: Belgijos GP organizatoriai pranešė apie nuostolių padidėjimą lyginant su 2023 metais. Tai atsitiko etape, kurį per tris savaitgalio dienas pernai aplankė net 380 tūkst. žmonių.
Apie finansinius praradimus Belgijos GP prezidentas Melchioras Valete papasakojo Briuselyje vykstančiame autosalone. Tiksli suma dar nesuskaičiuota, bet nuostoliai 2024 metais sudarė nuo 3 iki 3,5 mln. eurų.
2023 metais belgai patyrė 2,3 mln. nuostolį ir tada jie buvo siejami su didelėmis investicijomis į autodromo rekonstrukciją ir išlaidomis etapo reklamai.
Įprastai finansiniai nuostoliai būna kompensuojami iš Valonijos regiono, kuriame yra Spa trasa, biudžeto. Vietos valdžia mano, kad galiausiai F-1 etapas teigiamai veikia regiono ekonomiką.
Tuo tarpu „Brussels Times“ praneša, kad Belgijos GP organizatorių nuostoliai 2024 metais gali pasiekti ir 8 mln. eurų sumą. Ir nežiūrint į tai, kad belgai moka vieną mažiausių sumų už lenktynių organizavimą.
Neefektyvus trasos valdymas dar susijęs ir su tuo, kad F-1 lenktynių organizatoriai per visą sezoną nerengia jokių kitų varžybų. Pavyzdžiui, „24 val. Spa“ maratoną organizuoja britų kompanija „SRO Motorsports Group“, o „6 val. Spa“ lenktynes, kurios įtrauktos į WEC čempionato tvarkaraštį, rengia prancūzų ACO klubas.
Todėl Belgijos GP organizatoriams tenka branginti bilietus, kurie pernai vidutiniškai kainavo 400 eurų. Didelė tikimybė, kad bilietai šiemet bus dar brangesni.
8mln? Tai tik 5 atacams raketos.
arba auksinių šaukštų partija.
arba keletas paskraidintų skypų į miesto centrą ir parduota už 1 ... skaityti daugiau